Att viktminska

En vännina till mig ska starta en sida om viktminskning och jag har fått en förfrågan om att leverera lite material till hemsidan och det ska bli kul🙂

För min egen del så har de senaste dagarna varit feta. Feta på så sätt att jag inte själv fått styra över den mat jag ätit. Jag har varit på resande fot under några dagar denna vecka och då får man ju äta det man bjuds på. Imorgon lördag så startar träning om, så det blir promenader och förhoppningsvis en tur på stranden i lite högre takt (löpning).

Andra bloggar om: , , , , , ,

Kommentera

