Stegräknare som träningskompis

Alla behöver vi utmaningar och träningskamrater. Jag ska skaffa mig en stegräknare som träningsredskap, för då kan jag utmana mig själv genom att gå längre varje dag så. Jag har tidigare tränat med en stegräknare och då kom resultatet mycket snabbare än jag tänkt mig.

Dock så ska man se upp så att man inte använder den till allt man göra. Lämna den hemma när du ska på fest eller dylikt. Ser inte särskilt snygg ut med en liten utbuktning vid midjan. Visst är dagens stegräknare små i storleken så att man döljer den lätt, men förr eller senare så dyker den upp när du minst anar det!

Jag återkommer med vilken modell jag skaffade mig.

Andra bloggar om: , , , , , , ,

1 Response so far »

  1. 1

    Ankan said,

    Kollla på http://www.stegraknare.se, där finns mängder! Jag köpte en Omron Walking Style II och är skitnöjd!


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

