Personalfest

Som jag skrev igår så är det personalfest ikväll. Det ska bli kul!

Imorse gick jag till jobbet och det tog dryga 40 minuter, för jag tog det lugnt pga vädret. Det regnade hela vägen och det är tur att man har andra skor på kontoret. Jag borde ha satt på mig gummistövlar istället. Gör det nästa gång!

Nej nu ska jag till en kollega och hjälpa till med förberedelserna inför festen.

Jag kommer att äta grillad lax med en lätt kall sallad. Allt för viktens skull. Dryck till maten blir vitt vin i rätt mängder såklart. Jobb imorgon också!

Andra bloggar om: , , , , , , , ,

Kommentera

