Pedometer

Idag införskaffade jag mig en Pedometer. Kan man mäta pedofiler med den?😉

Det handlar om en stegräknare helt enkelt. Jag valde en Silva pedometer plus räknare från Teknikmagasinet, som har koll på hur många steg man tar, kilometer man gått, hur länge man gått och hur många kalorier man gjort sig av med.

Jag har tänkt att jag ska lämna lite siffror här på bloggen dagligen och jag kommer göra det under en egen sida i toppen.

Andra bloggar om: , , , , ,

1 Response so far »

  1. 1

    […] Imorgon bitti så blir det i alla fall ett träningspass med min nya träningskompis! […]


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

