Sushi och party

Har inte haft tid att skriva här på 2 dagar, eftersom jobbet tagit en massa tid. Träning har det varit sparsamt med, men i onsdag så stängdes kontoret ner på eftermiddagen och vi kollegor bar iväg till en grönyta och där hade vi lite skoj i solen som var framme. Det var behövligt kan jag säga, men nu så sägs det ju att solen ska komma på allvar!?

Under lekstunden så brände jag i alla fall en hel del kalorier🙂

Ikväll så ska jag till en kollega på Sushiparty. Jag har bara testa sushi en gång i mitt liv det jag åt då var ingen höjdare direkt faktiskt. Nu blir det dock hemlagad sushi, så det blir spännande🙂 Nyttigt är det också!

DN.se

Ha en trevlig helg!

Andra bloggar om: , , , , , ,

2 svar so far »

  1. 1

    Lily said,

    Det är faktiskt väldigt bra att äta sushi och träna för att komma igång, men tycker
    att det är för krångligt att laga sushi hemma. Var nånstans har du smakat sushi
    första gången? Jag testade sushi första gången på hälsosushi och tycker direkt om
    den. Testa du också, du hittar dem på Östra larmgatan 9 eller på http://www.halsosushi.se
    sushin är sååååå god!….

  2. 2

    Lily said,

    Testa gärna sushin på Hälsosushi i Göteborg, jag tror att du kommer att tycka om den. Det är för krångligt att laga hemma.


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

