Imorgon tisdag börjar ett nytt liv

Ett nytt liv brukar man säga under helgen typ när man äter god och onyttig mat🙂

Jag ska börja ett nytt liv imorgon tror jag. Vi får se! Jag har i alla fall fått mina Thermacutspiller och ska nu testa dom, för att se om jag går ner i vikt!

Tidigare om Thermacuts från mig

Jag kommer dokumentera det hela via bloggen och mina förhoppningar är att jag ska avlägga en daglig rapport på morgonen. Få se hur det går under helgerna som kommer. I alla fall så kommer ni kunna vara med mig under 30 dagar eller vad det nu blir, då jag käkar dessa bantningspiller!

Ha det!

Andra bloggar om: , , ,

2 svar so far »

  1. 1

    […] 14, 2007 · Arkiverad under Thermacuts Piller, piller och åter piller… Nu börjar bantningskuren i alla fall. Ett stycke tablett på morgon i samma veva det är frukost. […]

  2. 2

    hanan K said,

    Ursäkta, Funka det eller?.
    Jag beställde mina men dem har inte kommit än!


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

