0,5 kilo på 1 dygn

Ok, nu har jag kört min lilla kur i endast 1 dygn och resultatet så här långt är att jag gått ner 0,5 kilon. Vägning sker alltid efter toalettbesöket på morgonen för att det alltid ska vara samma förutsättningar.

Om det är kuren som gjort att jag gått ner i vikt, kan jag inte lova. Igår rörde jag mig lite mer. Var ute på flera kundbesök, som jag gick till. Jag har ätit precis som tidigare och inte kört någon överdriven motion. Bara till att avvakta och se!

Andra bloggar om: , ,

4 svar so far »

  1. 1

    Christina said,

    Men det är ju bra!
    Jag avvaktar och ser hur det går…
    Ha det gott och kämpa på!
    Christina

  2. 2

    Jess said,

    Jo, det är ju bra om det är tabletterna som gjort det, men jag får ge det några dagar till innan jag kan dra en slutsats. Dock så känner jag mig faktiskt inte lika hungrig mitt på dagen som tidigare, men det kan ju vara en psykisk grej!

    Japp jag ska kämpa vidare🙂

    Ha det så bra du med!

    Jess

  3. 3

    Lollo said,

    Låter som ett bra piller. Hur många piller per dygn ska du ta??? Och hur många är det per burk ???

    Lycka till med fortsättingen

    Lollo

  4. 4

    Jess said,

    Hej Lollo,
    Om det är ett bra piller får tiden utvisa. Har gått för kort tid för att säga bu eller bä om det. Det är bara ett piller om dagen och jag tar det på morgonen, eftersom tanken är att de ska stilla hungern också. Det är en 30 dagars kur.

    Tack, jag kämpar på🙂

    /Jess


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

