Fettförbränning

Nu verkar det som att min fettförbränning verkligen har kommit igång. För jag är nu nere på 76,2 mot gårdagens 76,5 och det trots att jag knappt rörde på mig igår pga. regnet som öste ner. Gick totalt 3 km igår endast och det är ju inte motion direkt.

Kanske Thermacuts är en enkelt sätt för fettförbränning…

Andra bloggar om: , , , ,

3 svar so far »

  1. 1

    Susanne said,

    Härligt! Kul att se att det fungerar för dig.. Håller tummarna🙂

    /Susanne, http://www.min-vikt.blogspot.com

  2. 2

    Jess said,

    Hej Susanne! Japp det är kul när det funkar faktiskt🙂 Lycka till du med. Jag har kikat in på din blogg…. promenad upp och ner för ett berg. Inte illa det du🙂

  3. 3

    Martina said,

    Whhoohhoo!
    Har beställt therma cuts,hoppas det hjälper:)
    Ha det fint!


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

