Muskelträning

Igår lördag hjälpte jag en vän att flytta och fick då ett litet träningspass. Känns bra i kroppen idag, värker som attan och det är ju helt ok, för då känner man ju att man tagit i.

Ligger fortfarande på samma vikt som i fredags morse dvs. 76,1 kg. Ingen skillnad med andra ord och det kan ju bero på att det är helg och att jag ätit annorlunda. Sköter man kosten under veckodagen så får man ju ”slarva” under helgen något.

Andra bloggar om: , ,

2 svar so far »

  1. 1

    Saca said,

    Hej,

    väntar på att höra hur det går för dig!?
    har du lyckats att bli av med några gram till?
    Lycka till!
    Saca

  2. 2

    Jess said,

    Hej Saca. Jag har haft så mycket jobb att jag inte hunnit uppdatera bloggen något om det hela. Dock har jag tappat ytterligare 0,1 kg så nu är jag nere på 76 kg prick. Ska tillägga att jag inte tränat eller ätit på mina ordinarie tider under de senaste 2 dagarna. Så det går framåt🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

