Uppdatering av vikten

Tisdagsblogg på en tidig onsdag😉

Har haft svårt med att hinna uppdatera bloggen angående min viktminskning, men nu har jag lite tid över.

Har nu lyckats med att nå 76 kg prick och det känns skönt. Jag vill minst gå ner till 70 kg och om jag kommer lyckas med pillrena får vi se. Det har ju gått en vecka prick sen jag började och visst hade resultatet kanske varit bättre med en bättre daglig kost, men det är inte alltid jag hinner med den biten.

Nu har jag slarvat med att gå till jobbet under måndagen och tisdagen. Har inte heller tagit någon extra promenad på kvällarna heller, eftersom jobbet har krävt att jag tar hand om andra saker. Förhoppningsvis så åfr jag röra mig mer snart. Rätt skönt att gå och rensa hjärnan på lite jobb eller annat inom det privata.

Ha det alla ni som nu läser detta!

Andra bloggar om: , , , ,

Kommentera

