Har varit bortrest

Har varit bortrest över helgen så därför har jag inte kunnat skriva något, trots allt är på webben. Har helt enkelt inte haft tid och tillgång till en dator.

Beträffande min vikt så går det bra. Inte så snabbt som man önskat, men det gör det aldrig när man vill. Dessutom så har jag haft/har en mindre fotskada så det blir mestadels buss till och från de platser jag rört mig mellan.

Vikten är nu nere på 75,5 kg så jag är i alla fall nöjd. Imorgon är det 2 veckor sedan jag började och då låg vikten på 77 kg. Jag hade hoppats på minst 2 kg efter två veckor, men som jag skrev ovan så har jag inte kunnat röra på mig lika mycket som jag behöver.

Har även ätit gott nu när jag varit borta. Har dock tänkt på mängden mat då jag nte kunnat påverka innehållet (fettmängder) i maten.

Andra bloggar om: , , , ,

Kommentera

