Tiden går

Det har gått lång tid nu sen jag senast skrev här, men det har helt enkelt berott på att jag jobbat väldigt mycket så bloggen blivit lidande. Jag har i alla fall positiva nyheter till de som följt mig på min väg ner i vikt.
Jag har gått ner till hela 72,2 kg (morgonvikt lördag) alltså 4,8 kg har jag nu gått ner, så till löningen i slutet av månaden så måste jag handla nya kläder.😀

Jag borde ha kunnat ta 1-2 kg till, men jag har varit lite dålig på att motionera, som jag gjorde för ett par veckor sen, men det beror fortfarande på den fotskada jag fick tidigare. Jag är i alla fall väldigt nöjd och då har jag inte gjort klart min kur. Den tar slut först på onsdag, så jag kanske tappar något kilo till.

Efter första 30 dagars kuren ska jag vila en vecka från tabletter för att se vad som händer, men jag har redan beställt en burk till för jag vill fortsätta tappa vikt!

Nu ska jag börja göra iordning mig för dagen. Ska på en fest senare idag, men ska hjälpa till inför den.

Ha det bäst alla!

Andra bloggar om: , , , , , , ,

2 svar so far »

  1. 1

    Liz said,

    Hur går det nu då?`
    vill veta mera, funderar själv på att köpa!

  2. 2

    Jess said,

    Det har gått bra Liz och nu har jag slutfört det hela. Finns ett nytt inlägg om hur det gick🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

