6 kg på 4 veckor

Nu har jag idag avslutat min 4 veckors bantningskur med Thermacuts!

Resultatet blev 5,7 kg i viktminskning. Jag är väldigt nöjd, eftersom det har gått upp och ner för mig under de sista 2 veckorna. På slutet har jag inte kunnat träna (extra promenader) något, då jag haft fotproblem. Ska söka läkarvård för det i slutet av månaden.

Under tiden jag tagit tabletterna så har jag inte märkt av några bieffekter alls. Skönt måste jag säga! Man är alltid lite skeptiskt till bantningspiller av dess olika slag, men detta har funkat. Funkat för mig i alla fall!

Nu ska jag vänta i en vecka och se vad som händer min vikt utan att ta nya piller och efter en veckas koll, så ska jag fortsätta med en ny 4 veckors kur.

Har sett att på Veckorevyns forum så skriver man också positivt om Thermacuts.

Jag ska också börja testa lite olika maskiner inom kort, mer om det kommer framöver.

Andra bloggar om: , , , , , ,

50 svar so far »

  1. 1

    evelina sade ,

    jag har beställt pillren och ska hämta dem idag! ska bli jättespännande! jag har följt din blogg och dina resultat. jag hade nog aldrig beställt annars, eftersom det mesta verkar vara bluff. men som du säger verkar många ha fått positiva resultat. grattis till viktnedgången!

  2. 2

    Jess sade ,

    Hej Evelina.. jag tackar så mycket :)
    Jo man är ju som sagt lite skeptisk, men jag tänker som så att om man inte provar så kan man ju inte veta och se om det blir ett resultat.

    Lycka till med din viktnedgång!

  3. 3

    caroline sade ,

    hej!
    jag beställde mina piller för ca 1 vecka sedan. tog det så långt tid innan ni fick era? beställde på http://www.thermacuts.se. bara jag inte blivit lurad!!!
    hur har det gått med din viktminskning??

  4. 4

    Jess sade ,

    Jag fick mina piller drygt en vecka efter att jag beställde dom, så ha tålamod. Tålamod är ju det viktigaste man måste ha när man ska gå ner i vikt :) Jag ska strax uppdatera min blogg!

  5. 5

    caroline sade ,

    evelina, har du lyckats gå ner i vikt med hjälp av pillrena?
    Har äntligen fått mina thermacuts o ska börja imorgon! Alltid kul att veta hur det går för er andra!!! Har ni ätit sunt under tiden?

  6. 6

    Nina sade ,

    Hej! Jag har beställt Thermacuts, tog ca 2-3 veckor innan jag fick dom. Jag kände mig väldigt skeptisk då det tog så lång tid,plus att då man kollade upp sidan så finns det varken telenr. eller e-mail-adress till dom som säljer det. Varför är det så kan man undra? Kan du inte fråga din kontakt som erbjöd dig pillerna gratis? Jag började köra med nutrilett 2 veckors kur. Få se hur det går? Efter det tänker jag ge pillerna en chans nu då jag hör att det funkat för dig. Är det någon slags diet man måste följa för att uppnå snabbt resultat utan biverkningar mån tro? Skulle vara roligt att höra från andra om det funkar för dom åxå! (Man vill ju inte bli lurad och skrattad upp i ansiktet.)

  7. 7

    Jess sade ,

    Hej Nina, Jag ska se vad de säger!

    När det gäller diet så behöver man inte följa någon speciell sådan. jag åt helt vanligt som innan jag började och jag håller fortfarande min vikt jag kom ner till.

    Inga biverkningar förekom förutom att plånboken blir snabbare tom efter löning, eftersom jag nu behöver lite nya kläder :)

    Lycka till med din viktminskning!

    /Jess

  8. 8

    Yessy sade ,

    Hej! När ni beställde från thermacuts…fick ni någon orderbekräftelse då eller hur visste ni att ordern gått fram??? Snälla svara!!

  9. 9

    viva sade ,

    Har gulbrun färg på kapsel och inte samma på webben röd och vit. Fick jag fake Thermacuts?

  10. 10

    Carina sade ,

    Jag undrar när man tar Thermacuts och hur många om dan

  11. 11

    viva sade ,

    Det står på beskrivning att man ska ta en kapsel per dygn. Har ätit thermacuts på en vecka med dåligt resultat för jag håller på gått upp i vikt. Var 68.1 kg när jag börjar med thermacuts den 30 Oktober. Nu är den 5 November och väger 70.5 kg. Har sluttat röka ett år sen och vägde 56 kg. Har gått upp till 68 kg efter ett år och börja äta thermacuts för att gå ner i vikt. Har jag bara otur? Variför jag gått upp ytterligare 2 kg på en vecka med thermacuts. Jag tror jag fick thermacuts som är inte äkta. SCAM! Ni som har använt gulbrun Thermacuts, var vänlig hör av dig. Snälla låt oss höra hur det funkar på dig!!!

  12. 12

    Matilda sade ,

    Hej
    Vad spännande, jag ska också beställa thermacuts. Men jag vill veta lite hur man använder produkten? Är det tabletter man ska ta innan måltid eller är det en dryck?
    Har du känt någon biverkning av den?
    Måste man fortsätta med produkten efter man har kommit till sitt ”målvikt” ?
    Låter ju kalas, att man äntligen kan hitta något som kan funka, vet inte fall det är någon som känner igen sig fall jag berättar min situation men det är så typiskt att man alltid ska prata om ”när” man ska börja träna! Oh, jag skulle vilja börja träna som jag jag alltid gjorde förr, jag har köpt hem en spinning cyckel men tror ni jag cycklar på den? Nä, jag pratar om att jag ska men jag kommer aldrig till ”ska”
    Blir så trött på mig själv! känner mig som en stor degklump hela jag!!
    Är 168 cm o väger väl kanske 69-70 kg någonting kanske jag ska tillägga…
    Är så trött på min kropp!
    Anyhow, vore great med svar!
    Tack

  13. 13

    Carina sade ,

    Jag Vill Bara Berätta Att Jag snart ätit upp en burk och jag har inte gått ner ett hekto, så jag tror inte ett dugg på Thermacuts, TYVÄRR!!! Så Jag Är Jättebesviken

  14. 14

    Anna-Sara sade ,

    Jag har kommit halvvägs på burk 2 ungefär. Har tappat från 73.5 till 67 på ca sex veckor. Vill inte gå ner mer än högst 1 Kg till. Någon som vet om hur länge man fortsätter gå ner efter man slutat??? Läste om en som gick ner 2 kg till även efter de slutat och det är jag inte särskilt intresserad av just nu!!! Får väl äta upp mig lite annars?!?!?

  15. 15

    Dilan sade ,

    jag vill veta hur man använder produkten? ska man ta tabletter innan måltid eller efter måltid? Hur funkar det??

  16. 16

    Anna-Sara sade ,

    Dilan> ta det strax efter du har ätit frukost eller lunch.
    Ang. mitt tidigare inlägg….det gick bra, gick ner strax under ett kilo till efter jag slutade så det blev inte för mkt. Ligger nu på ca 66 och startade på 73,5.
    Har ätit och motionerat precis som vanligt… efter jul lär det bli en burk till hehe ;)

  17. 17

    Lisa sade ,

    Kan man äta dom här undertiden man ammar?

  18. 18

    Penelope sade ,

    Hej! Jag väger ca 56,5 kilo, har nyss gått ner i vikt , vägde innan 61,9 men vill gärna gå ner 7 kilo till. Är det sant att dessa piller funkar bra och kan hjälpa mig med att gå ner 7 kilo till? tacksam för ärliga svar! Tack på förhand./ Penelope

  19. 19

    Amanda sade ,

    Hej!
    Jag vill verkligen testa Thermacuts, men vart beställde ni era ifrån? och kan man verkligen gå upp i vikt istället för ner :S?

  20. 20

    Ann sade ,

    men 6 kilo kan man ju gå ner ändå på 4v…utan piller?
    Många av de sk bantningspillren som finns är ju typ bara som sockerpiller har de kommit fram till många gånger så frågan är vad som gör dessa så speciella…men visst, grattis till minuset ändå…

  21. 21

    lillan sade ,

    ni som gått ner i vikt vilken färg på tabletten tack för svar =) nu !!! =)

  22. 22

    Antonio sade ,

    De tabletter jag använt tidigare och använder nu från Thermacuts är brunaktiga. Funkar hur bra som helst!

  23. 23

    lillan sade ,

    tack de e minna mä

  24. 24

    Linda sade ,

    hej! jag började med mina tabletter söndagen den 10 februari, redan på tisdagen hade jag gått ner 2,5 kg, på onsdagen hade det gått ytterligare 1 kg, och på torsdagen 1 kg till. men nu har jag stått still i 2 dagar, men alltså vet duvad som händer i kroppen, var tar allr de förbrända fettet vägen då,måste ju komma ut någonstans. och hur mycket går man ner på en burk/30 tabletter?

    ha det bra!

    Just me.

  25. 25

    Natalie sade ,

    Hallu! Jag vill köpa thermacuts men jag är inte myndig än. så försker övertala min mamma att hon ska testa dom, å om dom funkar bra för henne å borde de gå bra för mig oxå. Några som skriver här verkar gå ner #*% mycke! Grattis till er! De andra som skriver verkar inte se resultat alls, så vad ska man göra för att få det att funka, å borde vi beställa dom? Svara så fort du kan, o thermacots erfarne användare!

  26. 26

    Malin sade ,

    jag beställde pillren med postförskott och det tog bara två dagar från det att jag beställde dem (på kvällen till och med!) till att jag fick dem. ser fram emot att se resultatet :P

    /malin

  27. 27

    Therese sade ,

    Hej,

    Alla som vill gå ner i vikt, här frå ni det hemliga receptet till viktnedgång som består!

    Ät frukost och efter det ät var tredje timma. Träna minst 4 ggr i veckan. Ät bara godis, chips, pizza och liknande en dag i veckan, inte mer!
    Thats it!

    Jag gick från 76 kg till 68 på 3 månader, och jag fortsätter rasa

    Att gå ner i vikt innebär en livsstilförändring och den finns inte i en burk.

    Lycka till!

  28. 28

    Sonja sade ,

    Du theres, du måste ha bra förbränning, att sluta med sånt går inte för alla, de som dessutom inte äter sånt så ofta kan oxå väga mycket

  29. 29

    Malin sade ,

    Hej! Ni som har testat ThermaCuts, har någon en burk över till salu? jag vill väldigt gärna köpa den i så fall!! Svara om ni har någon så kan jag ge min mail.. / Malin

  30. 30

    Athena sade ,

    Undrar hur många kapsler att man kan ta på en dag? 1-2 eller 3 kapsler per dag eller? snälla svara mig tacksam jag är mvh///Arezo

  31. 31

    JA sade ,

    Athena du tar en kapsel om dagen i samband med en måltid. Förslagsvis tillsammans med frukosten, så att man aldrig glömmer det :)

  32. 32

    Johan sade ,

    Varför inte prova ett annat piller som är gratis i 1 månad? Kolla här: http://www.viktvakten.se/reduxin.htm

  33. 33

    elin sade ,

    verkar ju as häftigt om nu skulle funka.,
    jag behöver tappa typ 5-6 på en månad, tror du man klarar det med de där pillrerna?
    Om man käkar normal och så?
    hur mycket är det i en burk, hur länge räcker de liksom?
    hur många ska man ta om dagen?

    Vill verkligen ha ett svar :D
    / E

  34. 34

    JA sade ,

    Hej Elin!
    Jag tappade som sagt lite mer än 5 kg på 30 dagar och jag åt på som vanligt. Ingen speciell diet alltså. Till och med onyttig mat smet ned någon gång då och då :)

    I en burk är det 30 kapslar och man tar en kapsel om dagen under 30 dagar. Jag tog min i samband med frukost för att inte glömma bort det.

    Lycka till om du väljer att prova på detta :)

  35. 35

    elin sade ,

    haha jag det låter ju som en toppen plan om dom funkar.
    men vart du kontaktad av levernatören?
    jag promotr gärna en sådan här produkt om jag får möjligheten :D
    men jag ska pröva den nu i juli :D

  36. 36

    JA sade ,

    En kompis till mig känner en av de som skickar ut paketen och det var på så vis jag fick kontakt med Thermacuts.

  37. 37

    Diana sade ,

    Hej, alla Ni!

    Jag har börjat titta runt på nätet efter olika sorters hälsokost som säger göra det ena eller det andra.
    Tagit hem de produkterna som jag är väldigt skeptisk till, bla ThermaCuts.

    Innan Ni köper denna produkt så ta reda på vilket företag lansera den, hur når ni dem, testa gärna med att skicka ett mail först för att se om Ni får svar.
    Kolla deras källa som de uppger.

    När det gäller ThermaCuts så skulle jag avråda Er från att köpa dem. Har testat dem i flera månader, tränat som vanligt mäter mig också och absolut inget resultat.

    Funderar nu på att hitta ett sätt att svartlista företag på nätet som är oseriösa. ThermaCuts är ett företag bland dem. Passar på här att varna för Trimgel vars bakgrund skall absolut kollas upp.

    Vänligen
    Diana

  38. 38

    elin sade ,

    Även om pillerna är jätet effektiva så vill ajg endå göra er uppmärksamma på att
    att de cohså inte är helt hälsosamma.
    Jag låg inlaggd på sjukhus med 40 graders feber och otroligt dåliga lvervärden efter att ätiti pillrerna i 3 veckor.
    hade magont och var välldigt spänd i buken
    Men redan 2 dygnt efter att jag slutat med Therma cuts så började febern att gå ner igen och levern vart bätre, men jag får fortfarande ( en månad senare) inte diricka någon alkohol eller jobba med kroppen förens min lever är frisk igen.

    så tänk efter! ett piller som äter upp era kilson äter med alll säkerhet något annat ochså, för det är inte naturligt att gå ner i vikt med bara ett piller.

    MVH Elin

  39. 39

    Sabina sade ,

    Jag gick ner 1 kilo på 8 burkar väger fortfarande 184 :(

  40. 40

    Sonja sade ,

    Skrev här nån gång innan sommarn, men då trodde jag det var typ omöjligt att gå ner i vikt,
    men nu har jag överbevisat mig själv, jag har från ca 23/8 till nu 13/9 gått ner 5 kg genom att inte
    äta onyttigt, bara sallad kött som inte är fett och inte mycket kolhydrater, helt enkelt bara hållit igen,
    typ inte tränat något och det har funkat så nu ska jag bara gå ner ca 15 kg till så kommer jag se fantastisk ut!:D
    Min metod är den bästa nånsin, så beställ inga piller!
    jag är glad att jag inte slösa pengar på det:)

  41. 41

    Jörgen Paulsson sade ,

    Skulle rapportera om viktminskningen med Thermacuts redan på första burken men glömde.
    Är inne på burk 2 (snart slut) och är väldigt nöjd.
    Midjeomfång har minskat i god takt, likaså vikt ca 6.5 kg lättare är jag nu.
    Om jag tar den 3 burken också nu på en gång så lovar jag att rapportera.

  42. 42

    Annemarie sade ,

    Har precis avslutat tre burkar Thermacuts ,började i slutet av sommaren. Vet inte hur många kilo jag har gått ner eftersom jag inte vägde mig när det begav sig.
    Många kilo lättare är jag och har inte många kläder som passar längre.
    Har varit överviktig i princip hela mitt vuxna liv tidigare…är på helt rätt väg.
    Några biverkningar har jag inte märkt av så undrar jag om någon vet ifall man kan ta och köra en eller två burkar till direkt efter att jag precis avslutat mina tre första? Tack.

  43. 43

    JA sade ,

    Kul att det funkar Annemarie :)

    Nu har jag bara själv kört 1 burk, men som det ser ut nu så kommer jag köra 1 burk till om jag fortsätter ner i vikt. På en vecka har jag gått ner 1,4 kg. Jag har heller inte haft några biverkningar.

  44. 44

    angela sade ,

    kan man sluta äta en dag o amma jag har ätit bara dem i 2 dagar bara o tnkte amma händer det medbarnet nåt

  45. 45

    angela sade ,

    halloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooosvara händer det nåt med barnet jag har bara ätit dem itvå dagar men idag fick jag mjölkstockning var tvungen att ammaäter inte dem nu

  46. 46

    elin sade ,

    Hej igen.
    Svar till dig som bara käkade sallad och kött, om du inte äter några kolhydrater
    kommer du bara att bli av med vätska, så den vikt du går ner kommer du att gå upp igen så fort du käkar en tallrik spagetti. Tjejer bygger muskler av det fett lager som man har och killar av testostron, så om man vill bli trimmad och gå ner i vikt skall man äta lagom av allt, och nyttiga fetter, som lax och avokado.

    puss och kram

  47. 47

    Sonja sade ,

    Svar till Elin: Ok, jag äter kolhydrater men har skärt ner på dem (är nu bara 8-9 kg kvar) och jag äter bra men lite. Så jag vet att min metod är bra efter som den forsatt fungera, men jag har tagit det lite mindre hårt nu så jag inte går ner för fort. Till april räknar jag med att nått mitt mål:)

  48. 48

    sara sade ,

    Hej
    Jag har testat andra pilar.jag har tappat jätte mkt hår.har ni märkt sånt när ni har använt detta pilret?

  49. 49

    JA sade ,

    Nej jag har inte märkt av något sådant Sara!

  50. 50

    Lizette sade ,

    Hello! I’ve been following your weblog for some time now and finally got the courage to go ahead and give you a shout out from Houston Tx! Just wanted to mention keep up the good work!


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

