Skämt eller inte

Jag har fått många mejl och en del kommentarer från läsare som undrat om både det ena och det andra kring pillrena.

Jag kan säga som så att jag också i början var skeptiskt till Thermacuts, men så är jag mot allt och alltid. Dock tänker jag som så att jag måste ju prova dock, för om jag inte gör det så vet jag ju inte om det funkar. Det funkade för mig nu i alla fall, men så tror jag också att resultatet är oerhört individuellt. Tänk på det!

Man kan ju i ibland hör människor som är avundsjuka på andra som vinner på lotto, bingolotto eller trav och att dom aldrig själva vinner något. Eftersom dom aldrig vinner något så slutar dom. Självklart så vinner man inget om man inte deltar själv.

Aaa ni fattar nog vad jag menar. Jag klagar aldrig på att andra vinner men inte jag, för jag spelar inte.

🙂

Andra bloggar om: , , , ,

6 svar so far »

  1. 1

    viva said,

    Hej!
    Det är andra dagen den 31 okt, 2007 har ätit thermacuts gulbrun kapsel och gått upp ½kg istället att gå ner. Vilken otur för jag köpte 3 burkar men det värkar som inte funkar. Just nu jag är irriterad på detta skam. SKAM! SKAM! SKAM!

  2. 2

    Amanda said,

    Hej!
    Funkar thermacuts eller inte? vad tycker ni?

  3. 3

    Ella said,

    Hej, jag fick mina therma cuts idag, men jag vill inte ha dom nu efter allt negativt jag hört om dom, kan man skicka tillbaka dom lr så? imed att dom här tabletterna kommer i en låda där ingenting står? :s jag tror att detta är ren bluff :s det låter ju liksom otroligt att gå ner så mycket på bara en månad? om detta nu verkligen hade funkat så hade therma cuts blivit hörda världen över isåfall? vad är detta för nått egentligen?? Och på sidan så står det att dom är medicinskt godkända av någon doktor som även har signat sin namnteckning på att detta är godkännt och garanterat funkar!? jag har läst och vissa har till och med gått UPP i vikt!? vad fan? är det tabletter som hjälper en upp eller ned i sin bantning?? jaja.. går det att skicka tillbaka dom här lr inte? :s

  4. 4

    Tess said,

    Har någon av er betalat thermacuts med postorderförskott? I så fall var ni tvugna att betala i euro eller betalade ni med svenska kronor?

  5. 5

    Linnéa said,

    Jag undrar vad kapslarna innehåller.
    Det är mycket viktigt eftersom ”vi” människor idag är överkännsliga varelser på vår förgiftadejord. Förädisk föda finns överallt.
    TEX: innehåller kapslarna Protein, kan de kanske inte vara dödande, men göra vanligt folk mycket dåliga.
    Finns det konserveringsmedel, livsmedelsfärg i dem…i så fall, vilka?
    Miniraler och socker/salt etc…
    Bara ett förslag:
    Ni beskriver ER produkt illa och borde därför ta hjälp av en marknads/PR-konsult som vet vad vanligt folk undrar över, när de ska köpa produkter av det här slager, som ska förtäras.

    Tackar på förhand.
    Vänligen Linnéa

  6. 6

    JennieAnn said,

    Men herregud om man nu ska blanda in honom, denna människa kan väl inte behöva ta en massa skit eller svara på era frågor om Thermacuts, det är väl inte hon som säljer dom. Hon erättar sin erfarenhet om det, självklart kan man väl inte vräka i sig en massa ”fel” mat, ta ett piller å tro att man går ner, då är man ju vrickad.
    //JennieAnn


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

