10 dagar har gått

Nu har det gått precis 10 dagar sen jag avslutade min första kur med piller från Thermacuts. Jag har faktiskt inte gått upp något alls och det är ju faktiskt positivt. Man är ju alltid rädd att man går upp det man gått ner.

Jag har ätit och rört på mig normalt. Ingen överdriven träning för att ytterligare gå ner i vikt har jag gjort. Har varit förkyld under en veckas tid så det är väl därför jag inte rört på mig. För länge sen så hade jag en vän som styrketränade med en lätt förkylning. Det slutade med att han gick bort i hjärnhinneinflammation och sen dess så är jag väldigt försiktig med att träna sjuk!

Andra bloggar om: , , , ,

50 svar so far

  1. 1

    caroline said,

    hej.
    grattis till din viktminskning!!!
    jag har börjat med mina piller idag o är väldigt förväntansfull! men jag vet inte om jag bör hålla nån speciell diet under tiden? typ viktväktarmat? hur gjorde du?

  2. 2

    Jess said,

    Tack Caroline och lycka till men din kur =) Jag åt precis som innan. Jag har ätit både nyttigt och onyttigt under tiden. Jag dricker bara vatten, ingen saft, läsk osv. Ngt glas juice har väl slunkit ner ngn gång =) Ingen speciell diet alltså

    Lycka till och berätta gärna hur det går!

  3. 3

    jessi said,

    funderar lite, har tänkt beställa thermacuts, men är ändå lite fundersam över om att den här sidan kanske skulle vara fake, någon som försöker få människor att bli uppmuntrade att köpa ”mirakel pillret”!

  4. 4

    carro said,

    hej jessie!

    jag har tagit thermacuts i en vecka, och har inte gått ner någonting!!! jättebesviken! har visserligen inte motionerat något, men det stod att man kunde äta ”normalt”, utan motion! har 3 veckor till med kuren, så det kan ju ändra sig.

  5. 5

    jessi said,

    oh okej =/ tråkigt. är ju nästan så man börjar undra om det funkar isåfall.

  6. 6

    Nina said,

    Jag har inte fortfarande hämtat ut mina piller, dom ligger på posten och väntar. Jag är fortfarande lite skeptisk av detta med tanke på att dom går ju inte att få tag i, dom som driver företaget Thermacuts. Tycker det är lustigt… Jag vill gärna veta hur det går för er andra som har prövat detta mirakel-piller. Funkar det eller ej. Jag har däremot kört med Nutrilett sen en vecka tillbaka och har gått ner 3,5 kg. Från 72 till 68,5, så jag har nu nått mitt första delmål. Ska nu ner till 65 kg hade jag tänkt. Men att klunka i sig nutrilett så länge vet jag inte om jag vill göra. Så gott är det ju inte. Skulle vara lättare med ett piller såklart. Spännande att kanske få läsa om hur det går för er andra där ute! / Nina.

  7. 7

    Lotten said,

    Hej!

    Jag har funderat mycket på dem här thermacuts och funderar på att köpa dem.

    Måste man hämta dem på posten eller kommer de hem till en, lr hur går det till? Jag vill få hem dem diskret så att ingen märker dem i t.ex. min familj🙂 / Tack för en jätte bra blogg!!

  8. 8

    carro said,

    hej Lotten!

    fick hem mina piller med posten, hade betalat dom med kort vid beställningen. kom i ett diskret paket. men tänk dig för innan du beställer! har tagit dom i ca 3 v, och har inte gått ner någonting!!! har ätit sunt under tiden, bara syndat lite på helgerna. är jättebesviken! men vissa verkar ju gå ner i vikt med hjälp av thermacuts, o dom är det ju bara att gratulera🙂
    nej, jag får försöka med något annat sätt istället, typ viktväktarna.
    men lycka till iallafall!

  9. 9

    Lotten said,

    Tack för ditt svar!😀

    Vilken otur, pilllret kanske inte funkar på alla då men jag tror jag ska köpa dem i alla fall, då har man ju i alla fall försökt!

    Har du tränat något i samband med att du tog pillren? Jag tänkte testa dem i samband med en diet och lite extra träning då kanske dem funkar bättre, de kanske hjälper mig i motiveringen..

    Jag har några frågor till bara, skulle bli jätte glad om du svarade:

    Hur lång tid tog det innan du fick hem dem? Jag bor i Stockholm så man tycker ju att det borde gå hyffsat fort!
    Står det på packetet eller kan andra märka på något sätt att packetet kommer från thermacuts, är så himla rädd att min failj ska märka!!!

    Lycka till du med, hoppas det funkar bättre nästa gång!! Håll hoppet uppe!😀

  10. 10

    carro said,

    hej!

    det tog 7 dagar innan jag fick mina piller. det står inte thermacuts på den lilla låda de kommer i, men man såg väldigt tydligt att de var skickade från utlandet!
    eftersom jag både arbetar o har småbarn haar jag inte tagit mig tid att motionera så mkt, endast några långa promenader på helgen. har ätit frukost lunch o middag ( nyttiga ) och frukt om dagarna.
    men om man ska tro på thermacuts annons, så ska man ju kunna äta som vanligt ( utan diet ) o INTE behöva motionera -och ändå gå ner i vikt……….
    hur som helst så är jag glad att jag provat dom, men nu vet jag att de absolut inte funkar på mig!
    lycka till! berätta gärna hur det går för dig!🙂

  11. 11

    Yessy said,

    Hej! Har också funderat på detta med thermacuts… när ni gjorde er beställning fick ni någon orderbekräftelse då?… jag fyllde i formuläret för postförskott och tryckte beställ men det såg inte ut som om det hände något, att det gick i väg, rädd att det blev en dubbel beställning då jag tryckte en gång till på knappen men inget hände. Någon här som vet hur man får tag i någon på thermacuts?….

  12. 12

    Susanna said,

    Har precis varit och hämtat ut min burk. Tänkte som så många andra att fungerar det inte har jag ju iallafall testat. Fick inspiration av denna blogg att testa.🙂

  13. 13

    Nina said,

    Hej! Svar nej, ingen orderbekräftelse fick då jag. Så jag trodde som du,Yessy, att det blev nåt galet med beställningen så jag beställde en gång till. Men skrev på meddelanden som det var. Och då kors i taket, så hörde dom av sig via mail och sa att allt var i sin ordning. Har provat dom nu i en veckas tid och det har inte hänt ett smack!! Lurendrejare eller??? 8 kg på 4 veckor låter ju otroligt, så man tycker ju att det borde hända nåt nu i så fall. Tycker det är synd att dom utnyttjar desperata (oftast kvinnor) som så gärna vill komma i den där bikinin lagom till vinter-semestern till varmare länder eller dom som verkligen har stora ”problem” med sin vikt! För jä-ligt om det skulle vara så, men det är klart dom vet att man är lättpåverkad och betalar gärna för en sådan mirakel-produkt! Men skam den som ger sig… jag ska minsann äta klart hela kuren, hjälper det inte får man väl ringa Sverker på Plus!🙂 Ha det gott allesammans!! (Hör väl av mig igen om det hjälper eller ej!)

  14. 14

    viva said,

    Hej!

    Just börjat äta min Thermacuts idag den 30 Okt. 2007. Jag undrar vad har ni på slag kapsel? Jag tycker att jag inte fått samma piller som på web reklam bild. Min Thermacuts är gulbrun färg i kapsel. Jag har sett på webben att den är vit och röd. Undrar om jag fick fake? Ni som har provat med detta fat burner Thermacuts, var vänlig dela med eran stor erfarenhet och glöm inte att meddela mig vilken färg på kapsel ni har provat. Finns det nåt betyddelse?

  15. 15

    sofi said,

    Hejsan! fick mina piller idag (therma cuts) mina kapslar var också brun gula, och på intrernet var dom vit röd? konstigt, men ska börja ta dom imorgon, det står att man ska ta en på morgonen!
    men men, hoppas att det hjälper, verkar vara olika på olika personer det där, men jag ska testa och sen får man se!

  16. 16

    viva said,

    Har använt thermacuts på 4edagen och ökar i vikt. har tydligen stor otur.

  17. 17

    viva said,

    Det står på beskrivning att man ska ta en kapsel per dygn. Har ätit thermacuts på en vecka med dåligt resultat för jag håller på gått upp i vikt. Var 68.1 kg när jag börjar med thermacuts den 30 Oktober. Nu är den 5 November och väger 70.5 kg. Har sluttat röka ett år sen och vägde 56 kg. Har gått upp till 68 kg efter ett år och börja äta thermacuts för att gå ner i vikt. Har jag bara otur? Variför jag gått upp ytterligare 2 kg på en vecka med thermacuts. Jag tror jag fick thermacuts som är inte äkta. SCAM! Ni som har använt gulbrun Thermacuts, var vänlig hör av dig. Snälla låt oss höra hur det funkar på dig!!!
    Till dig Sofi! Hur går det på dig eftersom vi har samma typ Thermacuts. Det kanske är sant att det funkar olika till varje person. Hoppas den går bra för dig. Lycka Till!!! Hör av dig!

  18. 18

    Jonas said,

    Piller i all ära men ovanstående piller är tänkta att öka termogensen och det gör förvisso en ökad fettförbränning men för att effekten skall bli bra så gäller det att man gör allt annat rätt.
    Kost, träning, vila mm.
    Kämpa på allihopa och lycka till med viktedgången.
    Ät några chilifrukter ät en bra kost och träna rätt så kommer det att gå ännu bättre.

    Jonas Augustsson
    Lic. Personlig Tränare

  19. 19

    ma said,

    jag tycker att den är bra men man ska också äta lite mindre än vad man förbrukar för att få bra resultat, inte äta dubbelt så mycket calorier som man förbrukar

  20. 20

    juju said,

    har använt den i 10 dagar utan nåt resultat

  21. 21

    ma, juju said,

    de två förra kommentaren nummer 19, 20 som jag har skrivit är felaktiga jag vet faktiskt inte om den är bra eller dålig🙂

  22. 22

    Emma said,

    Hej på er!
    Nu tror jag att mina kapslar har kommit! Nu ångrar jag verkligen att jag beställt de.
    Att ingen här som skriver hur grymt bra de funkar!
    Det är ju så kallad garanti, men hur ska det gå? Kan ju absolut inte få tag i dem!
    Helt omöjligt!

    Finns det inget man kan göra?

    Har ni föresten fått några biverkningar?

    Vet inte om jag vågar ta dem!

    =) Emma

  23. 23

    Tompa said,

    jag har precis beställt en burk av dessa piller, kmr att träna och försöka äta nyttigt samtidigt och se om det ger än bättre effekt då än vad det gjort tidigare

  24. 24

    hidn said,

    Hej, jag har köpt dem men har inte börjat äta än så länge ligger dem i sitt låda, men jag udnrar om det finns någon typ av ”side effect” efter att man har tat dem???

  25. 25

    Amanda said,

    Hej!
    Jag vill verkligen testa Thermacuts, men nu börjar jag blir rädd eftersom det står bara massa negaivit, men jag vill prova iallafall!
    Vart besällde ni era ?
    Och kan man verkligen gå upp i vikt istället för ner?:S

  26. 26

    Linnea said,

    Hmm.. Ni som har fått gul bruna kapslar kanske ska skriva till thermacuts och fråga vilken färg dom verkligen har.
    Ni kanske har fått andra tabletter och ska nog vänta med att ta dom tills ni fått svar på vilken färg dom igentligen har.

    /Linnea

  27. 27

    Ella said,

    Hej! jag har precis gått igång på dom här tabletterna nu! och jag undrar hur mycket ni har gått ned i vikt av dom? jag är rädd för att det är sånt som inte funkar, för det verkar ju otroligt att gå ner 8 kg på en månad som dom skriver på thermacuts.se/com ! ska bli spännande iafl!!

  28. 28

    Linus said,

    Hej jag har precis fått hem mina piller, och ska hämta ut dem snart:)
    Är det någon som fått någon biverkningar? För harhört att det är två stycken i danmark som dött av thermacuts😮
    Vet inte ifall det är sant, va bara något jag hörde men ni verkar ju inte va döda iaf:) så kanske va dom som överdoserat av tabletterna?

  29. 29

    MedUUsa said,

    Linus> Jag har använt Thermacuts i två veckor och har börjat tappa några kilon. Blev dock jäkligt skraj närjag läste att två st dött i Danmark så jag kollade upp det.
    Det handlade inte om Thermacuts utom om ngt danskt som hette Therma Power. Det innehåller efedrin och det är förbjudet i Sverige. Så du hade nog blandat ihop Thermacuts med Therma Power.

  30. 30

    Josefin said,

    Hejsan, det här är säkert världens dummaste kommentar men: hur äter man dom?😄 ska man liksom öppna kapslarna eller bara svälja dom som dom är? :S

  31. 31

    sebbe said,

    hur mycket kostar det sammanlagt med varan+ leveransen så kallad porto avgift?

  32. 32

    Helena said,

    Vilken färg var dina piller??

  33. 33

    Sara said,

    Hej allihopa!
    Nu har jag precis varit och hämtat ut mina therma
    cuts och stoppat i mig första tabletten. Tänkte om det finns någon här som oxå precis ska börja eller väntar på sina tabletter som vill ha lite mail kontakt så man kan se hur det går för den andra?

    Min mail adress är iaf: sara_eriksson87@hotmail.com

  34. 34

    Sara said,

    Tänkte bara meddela att jag har ätit tabletterna i 5 dagar nu och har gått ner 2kg. Ska vara ärlig att jag inte trodde att dom skulle fungera när jag satt här och läste, för jag fick också dom brungula tabletterna.
    /Sara

  35. 35

    Natalie said,

    Jag tycker att det är högst 5 an typ 30 komentarer jag har sett på nätet om thermacuts är
    positiva så de verkar inte så bra. Men jag undrar om nån har testat ett engelskt program som heter wheigt loose 4 idiots (kanske inte stavar rätt!) Det verkade så bra på hemsidan, men e den så bra? Blir suuuuper glad om nån har provat och vet!

  36. 36

    Lotte said,

    Hej!
    Har läst era kommentarer lite…. o undrar lite vart ni fått infon om at pillerna ska vara vit-röda….har jag aldrig hört… vilken fall som testade jag thermacuts i ca 3 veckor…gick ner ca 2 kilo, men eftersom jag är rökare har sånna här piller dämpande effekt.. så jag ska testa igen nu när jag slutat röka…. för övrigt har jag fått pillerna som e gulbruna…. får väl se vilken färg som kommer med posten denna vecka…De funkar på mig iallafall…inte så bra men de funkar, sen kan jag väl oxå säga att jag antar att dom på thermacuts räknar med att man äter bättre och motionerar mer, därefter säger dom att man kan gå ner upp till 8 kilo på 4 veckor…. men men, får se fall de funkar bättre denna gång! =)

  37. 37

    Sanne said,

    Hej
    Jag är väldigt sugen på att prova therma cuts, skulle vara så roligt om de fungerade ! Jag undrar vad doseringen är och hur länge en burk räcker ? Hur många burkar har ni andra beställt ?

  38. 38

    Nina said,

    Har precis beställt dessa tabletter! Fyllde i formuleren då jag antog att det skulle finnas betalningsformer på steg 2. Men vipps så var det beställt! Får man en faktura med paketet? Har ingen lust att ge mina kontouppgifter, det verkar redan tillräckligt skumt!😮 Hoppas att det funkar! Har inga förhoppningar efter allt jag läst! Tacksam för svar!!

    /Nina

  39. 39

    Natalie said,

    de verkar som bara vissa går ned av dom, jag vill gärna prova men jag vill veta om ni tycker att ja borde, de e ju lite läskigt för komentarerna på thermacuts hemsida är falska (står exact sama sak på svenska som på engelska men namnen är ändrade) så vad säger du om att testa de?

  40. 40

    Marie said,

    Hej hopp
    jag har beställt jag med nu :)hoppas dte funkar
    just nu käkar jag yellow subs utan efedrin eftersom de var olagliga, men detta e enlaglig variant..ngn som vet nnt om dessa piller .:)

  41. 41

    Teres said,

    Hur länge räcker en burk? Ni som provat? och hur har det gått för er som startade med ThermCuts för ett tag sen? Har ni gått upp eller ner?

  42. 42

    Maj said,

    Hejsan🙂. Jag undrar om det är någon som är under 18 som beställt dessa tabletter. Jag är nämligen under 18.
    och hur sväljer ni dom?.. Med vatten eller bara tabletterna. Tacksam för svar🙂

  43. 43

    Annie said,

    Jag är 19 o ska börja med mina tabletter imorgon – meddelar om ett tag hur det går ifall du vill🙂

  44. 44

    LIselotte said,

    Vilket tjat om färg på kapseln! Nu blir jag rädd, mina kapslar är beigebruna!!! Är det ett jävla lurendrejeri detta eller! Har ätit dom sen den ( sept, inget har hänt, inga kilon som försvunnit!

  45. 45

    LIselotte said,

    Sen den 9 september och klockan e nu 11.10.

  46. 46

    Helena said,

    Jag börjar äta Thermacuts idag, har 8 kg att gå ner, lovar berätta hur det går och ev biverkningar

  47. 47

    Helena said,

    minus 0,2 första veckan, känner inte av några biverkningar

  48. 48

    Eica said,

    Hej funderar nu på att beställa therma cuts men har frgr. Hoppas ni kan svara tack!

    1. Hur länge räcker burken?
    2. Hur mycket kostar de + fraktningen?
    3. måste man betala via nätet?
    4. Färgen? (finns det faktist vit-röd??)
    5. hur bör de ätas?
    6. biverkningar?

    Tack så hemskt mycket om nån kan svara på ngonting, tack tack TACK!

  49. 49

    Helena said,

    Burken innehåller 30 kapslar = 30 dagar
    Pris ca 500 kr
    Jag betalde mina via VISA-kortet, vet inte om man kan få faktura
    Mina kapslar är ljusbruna??
    1 tablett dagligen före frukost eller före träning
    Har inte märkt av några som helst biverkningar

    Är inne på min fjärde vecka och har gått ner 5 kg

  50. 50

    […] dem, eftersom de inte tillförde någon bra information. Stängde av kommentarsfunktionen på det inlägget som hade flest kommentarer för att få stopp på spam […]


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentarer inaktiverade.

