Nu är dags igen för lite viktpiller

I maj i år skrev jag Äntligen tillbaka. Jag trodde innerligt att jag skulle få en massa tid över för en uppföljning av min viktnedgång. Nu blev det dessvärre inte så.

Dock så är det på nytt dags att ta upp viktnedgången. Efter en sommar och höst fyllt med resor inom jobbet med lite för dåligt leverne, vilket resulterat en viktuppgång så är det nu dags för en ny kur av Thermacuts ”bantningspiller”.
Funkade ju fint förra gången för MIG, så jag hoppas självklart på samma resultat. Enda problemet just för stunden är att jag ramlat och slagit ryggen, så det blir inga promenader till och från arbetet.

Jag fick i alla fall min burk i fredags och började äta de små bruna kapslarna igår! Har sett flera kommentarer kring färgen på kapslarna, så jag nämner de här också. Tack eller vad man ska säga till er som besvart diverse kommentarsfrågor när jag inte gjort det🙂

I alla fall så låg min morgonvikt igår på prick 76 kg och mitt mål denna gång är att gå ner till 71 kg på 4 veckor vilket motsvarar en burk på 30 kapslar! Imorse (läs tisdag) så var jag nere på 75.2 kg, men jag tror det var tack vare lite vätskebrist! Drömma kan man i alla fall göra🙂

Enda träningsredskap jag använder mig av nu är en stegräknare. Detta för att försöka slå mina dagliga resultat🙂 Jag har ett excelark som jag skriver upp mina steg, ”tappade kalorier”, sträcka och tid i.

Jag ska försöka att uppdatera bloggen dagligen över hur det går för mig och min viktnedgång med hjälp av Thermacuts. Dock vill jag inte lova något, eftersom det inte blev så bra senast haha…

Andra bloggar om: , , , , , , ,

3 svar so far »

  1. 1

    Lizette said,

    Är det 30 piller i varje burk? För det står inget om det på deras hemsida.

    MVH Lizette

  2. 2

    JA said,

    Ja det är 30 bruna kapslar i en burk Lizette

  3. 3

    Sensi said,

    Hej,

    Jag undrar hur man beställer, kommer enbart upp ett beställningsformulär på sidan och sen ser man inte om den har gått igenom oavsett om man väljer de olika betalalternativen, hoppas bara att den inte gått iväg alla de gånger jag provat att få till en beställning, hur gör man, hjälp?


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

