Bantar ministern

Ex. statsministerna Göran Persson kör en Gi metod numer. Sen att han äter bacon till frukost är ju en sak. Dock skulle jag aldrig kunna sätta i mig bacon så tidigt på morgonen. Är det något som är gott till frukost så är det mannagrynsgröt. Hmm jag måste börja äta det oftare känner jag…

Snart helg och det ska bli riktigt skönt. Idag öser regnet ner, men jag hoppas på något bättre väder i helgen så att man kan hitta på något kul utomhus.

Dagens morgonvikt låg på 74.4😀

Andra bloggar om: , , , , , ,

3 svar so far »

  1. 1

    Anna said,

    Hahaha! Göran person kör en diet.. rätt lustigt, sen att han äter bacon är ju GANSKA emot vad han borde göra, enligt mig. Jaja, fortsätt skriva bra saker i bloggen!

  2. 2

    Hej

    En intressant blogg du har. Jag undrar om du vill byta länkar med mig? Jag har en blogg och en webbplats inom samma nisch som din blogg. Adresserna är:

    Gåneriviktgratis.se
    Proteinpulverguiden.se

    Om du är intresserad hör gärna av dig.

    Mvh

    Ulf Bergkvist

  3. 3

    JA said,

    Hej Ulf,
    Klart vi kan byta länkar. Jag lägger upp länkar till dina 2 sidor när jag sett att du länkat till min bloggs startsida🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

